Strona Główna › Koszty dostawy i sposoby płatności
Koszty dostawy i sposoby płatności
1. Dostawy
Odbiór osobisty
Zapraszamy do odbioru osobistego, bezpłatnie w naszym Biurze Obsługi Klienta we Wrocławiu.
Biuro Obsługi Klienta GOLDCO mieści się w biurowcu przy ul. Tarnogajskiej 11, 50-512 Wrocław.
Godziny pracy biura: od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 10 do 18. W niektóre Soboty w godzinach od 11 do 18 (po wcześniejszym potwierdzeniu terminu sobotniego).
Tel: +48 (71) 3001380
W pobliżu znajduje się duża ilość miejsc parkingowych, w szczególności przy stacji benzynowej firmy Pieprzyk na skrzyżowaniu ul. Armii Krajowej i ul. Tarnogajskiej oraz koło biurowca Transbud na skrzyżowaniu ul. Armii Krajowej i ul. Tarnogajskiej. Kilka wolnych miejsc parkingowych znajduje się również wzdłuż ul. Tarnogajskiej na pasie zieleni.
Dostawa kurierem na terenie Polski
Zamówiony towar dostarczamy w pełni ubezpieczoną przesyłką kurierską.
Dla zamówień o wartości wyższej niż 14000 zł oferujemy darmową w pełni ubezpieczoną przesyłkę kurierską.
Czas realizacji dostawy zamówień natychmiastowych mieści się w okresie do 7 dni roboczych.
Przy zamówieniach o wartości mniejszej niż 14000 zł koszt w pełni ubezpieczonej przesyłki kurierskiej wynosi 24,70 zł.
Czas realizacji dostawy zamówień o wartości mniejszej niż 2000 zł mieści się w okresie do 12 dni roboczych, jednak najczęściej termin ten nie przekracza 9 dni roboczych.
Towar nieodebrany po trzykrotnej próbie doręczenia towaru przez kuriera, przechodzi do depozytu Operatora. Towar może zostać ponownie wysłany kurierem Zamawiającemu, po wysłaniu przez Zamawiającego wiadomości e-mailowej na adres office@goldco.pl z prośbą o ponowną wysyłkę towaru przez Operatora.
Do każdego dostarczanego przez Operatora towaru dołączona jest faktura VAT lub paragon.
Podane warunki i ceny przesyłek kurierskich dotyczą dostaw realizowanych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Jeżeli interesuje Cię dostawa do innego kraju, to wyślij zapytanie na piotr.kowalski@goldco.pl
2. Sposoby płatności
2.1 Metale szlachetne podlegają częstym wahaniom kursowym, dlatego aby rozpocząć realizację zamówienia niezbędne jest zaksięgowanie przelewu na naszym rachunku bankowym do następnego dnia włącznie. Jeżeli wykonasz przelew w dniu złożenia zamówienia, to następnego dnia przelew będzie zaksięgowany na naszym rachunku i przystąpimy do realizacji dostawy.
Po potwierdzeniu zamówienia wyświetla się numer zamówienia, wszystkie dane do przelewu oraz odnośniki do wszystkich polskich banków, aby można było wygodnie oraz szybko opłacić zamówienie i zabezpieczyć natychmiastową realizację dostawy. W momencie złożenia zamówienia na Twoją skrzynkę wysyłany jest również mail potwierdzający złożenie zamówienia wraz ze wszystkimi danymi niezbędnymi do realizacji zamówienia.
Poniższe zestawienie obejmuje dane naszych rachunków bankowych w mBank S.A. Oddział Bankowości Korporacyjnej:
Rachunek PLN: 47 1140 1140 0000 3169 8200 1001
Kod SWIFT mBank S.A.: BREXPLPWMBK lub BREXPLPW lub BREXPLPWXXX
W sprawie płatności w walutach skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, transakcje rozliczamy po hurtowych kursach walut.
2.2 Płatność za pobraniem
2.3 Płatność gotówką w kasie Biura Obsługi Klienta.
2.4 Płatność On-line Dotpay – płatność dodatkowo płatna 1,93% wartości transakcji – Osoba składająca zamówienie jest odpowiednio wcześnie informowana o tym fakcie na pierwszych etapach składania zamówienia w Serwisie GOLDCO.
Piotr Kowalski
Tel: +48 71 300 13 80
Fax: +48 71 300 13 88
e-mail: office(m@łpa)goldco.pl zamiast (m@łpa) wpisz @
e-mail Piotr Kowalski: piotr.kowalski(m@łpa)goldco.pl zamiast (m@łpa) wpisz @
GOLDCO Centrala: ul. Rynek 7, 50-106 Wrocław
GOLDCO Biuro Obsługi Klienta: ul. Tarnogajska 11, 50-512 Wrocław
Google+
GOLDCO Social Media