Strona GłównaKoszty dostawy i sposoby płatności

Koszty dostawy i sposoby płatności

1. Dostawy

Odbiór osobisty
Zapraszamy do odbioru osobistego, bezpłatnie w naszym Biurze Obsługi Klienta we Wrocławiu.

Biuro Obsługi Klienta GOLDCO mieści się w biurowcu przy ul. Tarnogajskiej 11, 50-512 Wrocław.

Godziny pracy biura: od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 10 do 18. W niektóre Soboty w godzinach od 11 do 18 (po wcześniejszym potwierdzeniu terminu sobotniego).

Tel: +48 (71) 3001380

e-mail: office(m@łpa)goldco.pl – zamiast (m@łpa) wpisz @ – wyrażenie słowne (m@łpa) w adresie mailowym jest zabezpieczeniem antyspamowym

W pobliżu znajduje się duża ilość miejsc parkingowych, w szczególności przy stacji benzynowej firmy Pieprzyk na skrzyżowaniu ul. Armii Krajowej i ul. Tarnogajskiej oraz koło biurowca Transbud na skrzyżowaniu ul. Armii Krajowej i ul. Tarnogajskiej. Kilka wolnych miejsc parkingowych znajduje się również wzdłuż ul. Tarnogajskiej na pasie zieleni.

Goldco SA-ul-Tarnogajska-11-miejsca-parkingowe

Dostawa kurierem na terenie Polski
Zamówiony towar dostarczamy w pełni ubezpieczoną przesyłką kurierską.

Dla zamówień o wartości wyższej niż 14000 zł oferujemy darmową w pełni ubezpieczoną przesyłkę kurierską.

Czas realizacji dostawy zamówień natychmiastowych mieści się w okresie do 7 dni roboczych.

Przy zamówieniach o wartości mniejszej niż 14000 zł koszt w pełni ubezpieczonej przesyłki kurierskiej wynosi 24,70 zł.

Czas realizacji dostawy zamówień o wartości mniejszej niż 2000 zł mieści się w okresie do 12 dni roboczych, jednak najczęściej termin ten nie przekracza 9 dni roboczych.

Towar nieodebrany po trzykrotnej próbie doręczenia towaru przez kuriera, przechodzi do depozytu Operatora. Towar może zostać ponownie wysłany kurierem Zamawiającemu, po wysłaniu przez Zamawiającego wiadomości e-mailowej na adres office@goldco.pl z prośbą o ponowną wysyłkę towaru przez Operatora.

Do każdego dostarczanego przez Operatora towaru dołączona jest faktura VAT lub paragon.

Podane warunki i ceny przesyłek kurierskich dotyczą dostaw realizowanych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Jeżeli interesuje Cię dostawa do innego kraju, to wyślij zapytanie na piotr.kowalski@goldco.pl

2. Sposoby płatności

2.1 Metale szlachetne podlegają częstym wahaniom kursowym, dlatego aby rozpocząć realizację zamówienia niezbędne jest zaksięgowanie przelewu na naszym rachunku bankowym do następnego dnia włącznie. Aby przyspieszyć realizację zamówienia, prześlij potwierdzenie przelewu zapłaty za zamówienie na adres mailowy, z którego otrzymałeś potwierdzenie przyjęcia zamówienia ze sklepu goldco.pl. Jeżeli nie otrzymamy mailowo potwierdzenia przelewu za zamówienie na towar notowany/giełdowy (złoto, srebro), w ciągu 2 godzin od złożenia tego zamówienia na stronie goldco.pl to zastrzegamy sobie możliwość anulowania tego zamówienia i jeżeli przelew za to zamówienie dotrze po kilku dniach, to natychmiastowo zrealizujemy zwrot pieniędzy na rachunek z którego został ten przelew wysłany. Zamówienia na towar notowany/giełdowy (złoto, srebro) składane poza godzinami pracy firmy, to jest poza godzinami 8-16:50 w dni robocze, podlegają dodatkowej akceptacji w najbliższy dzień roboczy. Jeżeli na otwarciu sesji w najbliższy dzień roboczy, ceny produktów w takim zamówieniu będą różnić się od aktualnych cen o więcej niż 0,3%, to zastrzegamy sobie możliwość anulowania tego zamówienia i jeżeli przelew za to zamówienie dotrze po kilku dniach, to natychmiastowo zrealizujemy zwrot pieniędzy na rachunek z którego został ten przelew wysłany. Tym samym zachęcamy do składania zamówień w godzinach pracy firmy, to jest w godzinach od 8 do 16:50 w dni robocze i przesyłania na maila potwierdzeń przelewu za zamówienie zaraz po złożeniu zamówienia.

Po potwierdzeniu zamówienia wyświetla się numer zamówienia, wszystkie dane do przelewu oraz odnośniki do wszystkich polskich banków, aby można było wygodnie oraz szybko opłacić zamówienie i zabezpieczyć natychmiastową realizację dostawy. W momencie złożenia zamówienia na Twoją skrzynkę wysyłany jest również mail potwierdzający złożenie zamówienia wraz ze wszystkimi danymi niezbędnymi do realizacji zamówienia.

Poniższe zestawienie obejmuje dane naszych rachunków bankowych w mBank S.A. Oddział Bankowości Korporacyjnej:

Rachunek PLN: 47 1140 1140 0000 3169 8200 1001

Kod SWIFT mBank S.A.: BREXPLPWMBK lub BREXPLPW lub BREXPLPWXXX

W sprawie płatności w walutach skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, transakcje rozliczamy po hurtowych kursach walut.

2.2 Płatność za pobraniem

2.3 Płatność gotówką w kasie Biura Obsługi Klienta.

2.4 Płatność On-line Dotpay – płatność dodatkowo płatna 1,93% wartości transakcji – Osoba składająca zamówienie jest odpowiednio wcześnie informowana o tym fakcie na pierwszych etapach składania zamówienia w Serwisie GOLDCO.




Piotr Kowalski

Tel: +48 71 300 13 80
Fax: +48 71 300 13 80
e-mail: office(m@łpa)goldco.pl zamiast (m@łpa) wpisz @
e-mail Piotr Kowalski: piotr.kowalski(m@łpa)goldco.pl zamiast (m@łpa) wpisz @
Goldco S.A.: ul. Rynek 7, 50-106 Wrocław
Goldco S.A. Biuro Obsługi Klienta: ul. Tarnogajska 11, 50-512 Wrocław

Zostaw Odpowiedź